SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister    ProfileProfile  Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Calendario
Calendario Calendario
Tue 18 Jun 2013 Wed 19 Jun 2013 Thu 20 Jun 2013 Fri 21 Jun 2013 Sat 22 Jun 2013 Sun 23 Jun 2013 Mon 24 Jun 2013
Glosario Speedster
Goto page Previous  1, 2, 3, 4

Post new topic   Reply to topic    Sport Car Club Forum Index -> Speedster / VX220
View previous topic :: View next topic  
Author Message
begargo
Socio

PostPosted: Fri Oct 22, 2010 9:08 am    Post subject: Reply with quote

Esto no se hace, en las mesas de mis compañeros hoy se han juntado una decena de consultores y no hacen más que mirarme de reojo. ¡¡Que me meo!!.

Buenísimo Merak. Pues con mi 1,80 o me pongo en posición de centinela o no veo un pimiento cuando cae el sol, mientras mi mujer se descojona de mi.

También se podría llamar Síndrome del piloto de Spitfire, conduciendo con una mano a la vez que tapamos el sol con el dedo pulgar, mientras intentas no perder la trayectoria de la carretera.

Me faltan manos y valor para estrenarme con el Speedster lloviendo en el Jarama.
Back to top
View user's profile Send private message
Yunnan
Socio

PostPosted: Fri Oct 22, 2010 6:14 pm    Post subject: Reply with quote

YoShImUrA wrote:
Yunnan wrote:
A mí no me da el sol, yo le doy a él.

El Vasco.

O eso o hijo de Chuck Norris.
Post new topic   Reply to topic    Sport Car Club Forum Index -> Speedster / VX220 All times are GMT - 11 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4
Page 4 of 4

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot post calendar events in this forum